איך שוברות קירות? ערב הסטוריטלינג ה-1 ע"ש לואיז כהן

ערב הסטוריטלינג ע"ש לואיז כהן ז"ל הינו אירוע ייחודי של הרצאות קצרות שנותן במה לדוברות ששוברות קירות בכל יום וכל היום, ובונות מנהיגות פמיניסטית חזקה לשינוי חברתי עבור כולנו.

בערב, מבית היוצר של תכנית השגרירות ללימודי אנגלית וסטוריטלינג, שמונה דוברות יחשפו אותנו לעולמן באמצעות שיתוף סיפורים מעוררי השראה בין האישי לפוליטי, הקוראים לפעולה ומזמינים את הקהל להצטרף למאבקים מגוונים.

יספרו: אמירה זידאן, אנה טליסמן, ג'נט בלאי, אורי כספי, מאי ארווה, סימה וטד, עדן יעקב, שרי ירושלמי, אימאן אן אבו סלאם.

"למדתי לדבר אנגלית כדי שיקשיבו לי">> לחצו כאן כדי לקרוא את הטור המלא של אימאן אן, אחת המשתתפת בתכנית, אשר מספרת על החוויה והחשיבות של התכנית עבורה ועבור עבודתה האישית והפוליטית.

הערב הוא אירוע הסיום של המחזור הראשון של תכנית השגרירות ללימודי אנגלית וסטוריטלינג, במסגרתה השתתפו פעילות חברתיות מקבוצות מודרות, חלקן גם נאבקות בעוני, בקורס מקצועי הכולל הכשרות פרקטיות וליווי צמוד של מורה לאנגלית ומומחיות ללימודי סטוריטלינג ובניית הרצאה אישית לשינוי חברתי . דרך התכנית, המשתתפות לומדות כיצד יעיל יותר להציג את הסיפור והמאבק שלהן בתקשורת, במשלחות לחו"ל, בהרצאות ובסדנאות, כרווח כפול: התחזקות כלכלית בהכנסה נוספת ומתן חשיפה לסיפורים ומאבקים מהשטח.

בחודש אפריל 2021 פתחנו את המחזור הראשון שלנו עם 12 משתתפות מוכשרות ומדהימות וכעת אנחנו מתכוננות ומתכננות את המחזורים הבאים של התכנית.

תכנית השגרירות היא תולדה של שיתוף פעולה מרגש בין שוברות קירות הפועלות יחד ולצד נשים נאבקות לבין כאן זה לא אולפן בית ספר ללימוד ערבית, עברית ואנגלית דרך המשגת מושגים חברתיים, פוליטיים ותרבותיים This is Not an Ulpan

תפריט נגישות

הצטרפו אלינו

לקהילות, קמפיינים והפעילות השוטפת בתנועה של כולנו