שוברות קירות: הגיע הזמן שנשים יקחו את הבמה שלהן

הסטנדאפיסטית נועם שוסטר אליאסי תופיע מחרתיים (שלישי) במסגרת אירועי ארגון "שוברות קירות" לציון היום הבינ"ל למאבק באלימות נגד נשים, ויש לה הצעה שקשה לסרב לה \\ טור אישי

אנחנו חיות בתקופה בה כל קמצוץ סולידריות אפשרי צריך להתחבר, וכל אחת מאיתנו צריכה לחשוב מה יכולה להיות התרומה שלה כדי לתמוך בנשים אחרות. הנוכחות שלנו כנשים בכל מקום – חשובה. בכל החזיתות. גם התמיכה שלנו אחת בשנייה מאוד חשובה. אנחנו נוהגות לפעמים להשמיע סיסמאות על כך שצריך נשים ביותר מקומות, יותר מעורבות, אבל מהי האחריות שלנו לעזור לנשים לתפוס במות? וכשאנחנו תופסות את אותן במות, איך אנחנו משתמשות בכוח שלנו?

לקראת יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים, אני רוצה שנשתמש בכוח שלנו ובבמות שלנו כדי לתמוך בנשים נאבקות, שצריכות שנחזק אותן כדי שיצאו מבית מתעלל. ביום שלישי הקרוב יש לי הכבוד והזכות להקדיש מופע התרמה פמיניסטי-פוליטי לתמיכה במאבק באלימות נגד נשים של תנועת שוברות קירות. התנועה המדהימה הזו הוקמה על ידי שתי נשים שאני מעריצה. אקטיביסטיות שנמצאות בשטח כבר שנים עם האוכלוסיות הכי מוחלשות ונלחמות למען צדק כמו פנתרות – כרמן אלמקייס וספיר סלוצקר עמראן.

אם אתם ואתן מחפשות דרכים לתרום ולהיות חלק ממאבקים של שינוי חברתי מהשטח, לתנועה שעוסקת בנשים ועוני, זכויות להט"ב, חופש מחאה ואלימות משטרתית ועוד הרבה נושאים שלרוב לא נמצאים על סדר היום הציבורי – יש כאן הזדמנות גם לצחוק קצת וגם להכיר את התנועה. אחרי שנה כזו מטלטלת, לא מגיע לנו? כולם וכולן מוזמנים ומוזמנות, גם למופע וגם לתנועה.

לקריאת הטור המלא באתר טיים אאוט

הטור פורסם ביום 15.11.2020

תפריט נגישות

הצטרפו אלינו

לקהילות, קמפיינים והפעילות השוטפת בתנועה של כולנו