שותפות עם ארגונים

חלאס עם מדיניות הפרד ומשול! בואו נשתף פעולה! כשמתאחדות ביחד, כשבונות סולידריות שורשית וחזקה בין מאבקים וקבוצות שונות, אין עלינו!


אנו בתנועת שוברות קירות בעלות ידע וניסיון רב בהובלת קמפיינים ציבוריים, המשלבים בין עבודת שטח וארגון קהילתי לשינוי מדיניות. תחומי המומחיות שלנו מגוונים מאוד, ומבוססים על ידע שנצבר מתוך פעילות עיקשת באינספור מאבקים שהובלנו ונטלנו בהם חלק. בגיבוי של אלפי תומכי ותומכות התנועה, שמצטרפים אלינו למאבקים, קהילות והקמפיינים השונים, יש לנו כוח אזרחי ופמיניסטי אדיר לא רק להגיב למציאות הקשה, אלא גם ליזום מהלכים.

הבסיס של העבודה שלנו הוא החיבור הבלתי מתפשר לשטח והובלה משותפת עם מי שמתמודדות ומתמודדים עם הסוגיות השונות. אנחנו מאמינות בעבודה לשינוי חברתי שמשלבת בין כלים שונים ותכנון קמפיינים המובלים בידי הקהילות הנאבקות, מתוך עקרון שמבקש לאפשר לאנשים ונשים במאבק לייצג את עצמן ולהשמיע את קולן, לעבוד עם ולא עבור או למען.

תחומי העשייה והמומחיות שלנו כוללים ארגון קהילות, הפקת קמפיינים, עבודת ניו מדיה, ליווי ציבורי של מאבקים משפטיים, עבודה פרלמנטרית ושינוי חקיקה, עבודה משפטית(פרטנית ועקרונית), פעולות ישירות, הפגנות ועצרות, מיצגים, אמנות ותרבות ועוד.

בתפסית העולם שלנו, חשוב לנו לפעול בצורה יצירתית, תוך שימוש בכמה שיותר כלים לשינוי חברתי לשינוי מדיניות ומתן אפשרות לקהילות שונות להצטרף אלינו, על ידי פעולות מגוונות ופנייה לקהלים רחבים.

הנה מספר דוגמאות מהעת האחרונה:

  • בתקופת הקורונה ארגנו מחאות זום שכללו הקרנה על בתים של נבחרי ציבור בשיתוף קולקטיב כאןתוקם
  • ארגנו חלוקה של סלי מזון מול ביתו של דרעי יחד עםהתארגנות "תרבות של סולידריות"
  • הכנו מיצג גדול בכיכר רבין לכבוד חודש הגאווה יחד עם "חיה -פורום להטב"קי מזרחי" ועוד.
  • תכנית השגרירות ללימודי אנגלית וסטוריטלינג לנשים במאבק בשיתוף בית הספר לשפות "כאן זה לא אולפן".
  • שיתוף פעולה ועבודה צמודה עם פורום הדיור הציבורי נגד פינויים מדירות וקידום דרישות לדיור ציבורי אוניברסלי.
  • התארגנות משותפת עם קבוצת הלא נחמדות-לא נחמדים במאבקי שכונות, דיור, אירועי תרבות ואומנות והפגנת זיכרון למשה סילמן ז"ל.

    אם כל זה מדבר אליכם כבני ובנות אדם, כפעילים.ות חברתיים.ות, כארגון, יוזמה או תנועה חברתית : אנו נשמח לחשוב יחד על שיתופי פעולה ולהגביר כוח לטובת קידום מטרות משותפות!

תפריט נגישות

הצטרפו אלינו

לקהילות, קמפיינים והפעילות השוטפת בתנועה של כולנו