קהילת המאבק באלימות מינית ומגדרית

קהילת המאבק באלימות מינית ומגדרית עוסקת בקידום מדיניות ומענים שורשיים וחדשניים למניעת אלימות כלפי נשים. העשייה מתקיימת בזירה הארצית ובזירה המקומית. עבודת הצוות משלבת הובלה של פעילות בשטח כמו גם פעילות מול מקבלי החלטות וקובעי מדיניות. כחלק מהותי מהחשיבה והעשייה בצוות נמצאות נשים שהיו קורבן לאלימות ונשים בעלות ניסיון בפעילות בתחום.

בנוסף, הקהילה עוסקת גם באלימות ופגיעות מיניות כלפי ילדים, נערים וגברים.

מיזם מל"ב לנשים בסיכון הינו פרי פיתוח של קובי ברכה ותנועת "שוברות קירות", יחד עם עירית קרית אונו בפיילוט פורץ דרך.
המיזם נולד וגובש לאחר למידה רבת ניסיון מהשטח תוך עבודה עם נשים שהינן קורבנות לאלימות במשפחה, עבודה עם וברשויות מוניציפאליות וניסיון בפעילות חברתית למניעת אלימות כלפי נשים. המיזם בבסיסו יהיה בשלבי פיתוח מתמידים, זאת מתוך ההבנה שלכל רשות ולכל מרחב יש משאבים וצרכים שונים.

קמפיין #mentoo נועד להעלות לסדר היום את נושא הפגיעות מיניות כלפי גברים. הקמפיין נולד בעקבות סיפורו הטרגי של יונתן היילו ז"ל, שאת הקמפיין לשיחרורו הובילו בין היתר ספיר סלוצקר וכרמן אלמקייס.. הקמפיין מביא את סיפורם האישי של גברים אשר חוו אלימות ונועד לסיים את השתיקה הרועמת בנושא. שתיקה המתבטא בתפיסה ציבורית מוטעת ומשפיעה על ההליכים המשפטיים והגנה על הנערים והגברים.

ליווי שוטף וסיוע במצבי מצוקה וחירום לנשים נפגעות אלימות המבקשות תמיכה ליציאה מבית מתעלל או הגנה מיידית, גיוס תרומות לסלי מזון ועוד.

הצטרפו אלינו

לקהילות, קמפיינים והפעילות השוטפת בתנועה של כולנו

תפריט נגישות

הצטרפו אלינו

לקהילות, קמפיינים והפעילות השוטפת בתנועה של כולנו