הבלוג לשינוי מציאות

 

אהלן, כאן ספיר. 

זהו בלוג פמיניסטי, אקטיביסטי ופוליטי לשיבוש סדרי עולם בו אכתוב על ארגונים לשינוי חברתי של שוברות קירות מרחבי ארה"ב ואראיין אקטיביסטים.ות  עכשווים.ות וותיקים.ות שיתנו לנו השראה וכלים לשנות את המציאות מסביבנו.

והנושאים? כל מה שלא נחשב סקסי בעיני התקשורת אבל לוהט ביותר לדעתי. עוני, כליאה, דיור ציבורי, ארגון קהילתי, אלימות נגד נשים, עריכת דין רדיקלית, ארכיונים עממיים וקהילתיים, שחיקה וטראומה משנית, תנועות קוויריות, גיוס כספים מהציבור, פעילות מזרחית אמריקאית(נשבעת שיש כזה דבר), כלים טכנולוגיים לשינוי חברתי ופחות או יותר כל מה שנשמע משמעותי ומרחיב דעת ולב וכדאי שנכיר ונוכל לקרוא בעברית. 

ומה אני עושה בארצות הברית ולמה בלוג? למה עוד מילים באינטרנט

כי אוניברסיטת הרווארד החליטה להשקיע בנו ובשלב הבא של תנועת שוברות קירות או בקיצור קיבלתי הצעה שאי אפשר לסרב לה: קחי שנה ללמוד מהעבר איך להתארגן בהווה כדי לשנות את העתיד. 

ובגלל שאני כאן הרבה בזכות הקהילות והפנתרות שלימדו אותי הכל ודחפו אותי להעז לצאת מאזור הנוחות ומהאקטיביזם האינטנסיבי, הבלוג הזה מוקדש לכן. הלוואי שאוכל לשים כאן רגל בדלת עבור כולנו. 

קפצו לקרוא עוד וכדאי להתחיל בפוסט הראשון

על מה כדאי לכתוב? את מי כדאי לפגוש?

תכתבו לי! כדי לפרגן וכדי ליצור חיבורים. 

מכירות אקטיביסטיות מהממות שאני חייבת לפגוש? ארגון או תנועה עם מודל לשינוי חברתי שידול לעזור לנו להתארגן טוב יותר?  יש קבוצה שתרצה להכיר את שוברות קירות ולשמוע על אקטיביזם פמיניסטי מהשטח בארצות הברית- חברו אותנו! מכירות אנשים פרטיים וקרנות משפחתיות שירצו לתמוך בפרויקטים שלנו- דברו איתי דחוף.

יצאנו לדרך או למה לפתוח בלוג

אני מזמינה אתכם.ן להצטרף אליי, לקרוא, לעודד, לשתף, להגיב ולהציע עוד נושאים שמבקשים זרקור. זה מרגיש פספוס, אפילו חטא, לא להתעקש להקדיש זמן ורגש להפוך את החזון והפרויקט שאני חולמת עליו למשהו שנוכל לחוות ביחד, כתהליך קולקטיבי, סוג של קוד פתוח. 

קרא עוד »

תפריט נגישות

הצטרפו אלינו

לקהילות, קמפיינים והפעילות השוטפת בתנועה של כולנו